Tuesday, March 16, 2010

Ener-life!!!!!!!!

After 4 days working in Starbucks, consecutive 8 hours/day and i realized which field i really wanted to be in. Servicing sector is the only motivation that keeps me be passionate. Even though i am just serving coffee, but i know what actually keeps me alive.Another thing is, if i keep drinking their coffee 2 cups/day, i will get diabetes around age of 30 for sure.

基於從之前的生活方式得不到滿足﹐ 而另找副業的我。。 目前好像還不是很滿足。。可能你會說﹕ “要知足”。。不過我覺得這句話還是留到我70﹐80歲時再想想吧。。

其實﹐我真的不知道我要什麼。。感覺上什麼都想要。。其實什麼都得不到。。

人生要充滿希望﹐才會有活力。。生機或機會就會隨後而來。。 我準備好了。。。你呢?

1 comment:

  1. 兼職是很寶貴的經驗
    賺錢之於可以學到東西
    看到的人事物更多
    最重要不要耽誤到學業就好
    加油喔~

    ReplyDelete